Yhdistyksen tavoitteet

Tampereen Musiikkiluokkien Tuki ry on tärkeä linkki kodin ja musiikkiluokkien välillä. Tuki edistää eri tavoin kodin ja musiikkiluokkien yhteistyötä. Lisäksi se tukee musiikin harrastusta monella tavalla. Tavoitteena on edistää musiikkiluokkalaisten opiskelumahdollisuuksia jakamalla avustuksia ja stipendejä anomusten perusteella luokille, kuoroille, oppilaille ja opettajille tarpeen sekä mahdollisuuksien mukaan. Keskeisenä tavoitteena on esiintymistilaisuuksien, esiintymismatkojen ja harjoittelun tukeminen. Tarkoituksena on myös tukea soitinten, nuottien, esiintymisasujen ja muun vastaavan tarpeiston hankintaa. Myös esiintymismatkoille osallistuminen huoltojoukkoina on mahdollista.

Yhdistys viestii toiminnastaan ja ajankohtaisista asioista verkkosivuillaan sekä sosiaalisen median kanavissa Facebookissa ja Instagramissa.

Liity seuraajaksi, kommentoi ja jaa musiikkiluokkien ilosanomaa omassa verkostossasi!

Liity seuraajaksi Facebookissa

Liity seuraajaksi Instagramissa

Tampereen Musiikkiluokkien Tuki Ry:n hallituksen tavoitat sähköpostilla: tampereenmusiikkiluokkientuki (at) gmail.com

Varainhankinta

Jäsenmaksu on tärkeä Musiikkiluokkien Tuen varainhankintakeino. Toivommekin, että kaikki musiikkiluokkalaiset perheinensä liittyisivät jäseniksi suorittamalla vuosittaisen 10 €:n jäsenmaksun.

Jäsemaksun voi maksaa verkkokaupassa.

Jokaisella koululla toimii myös oma vanhempainyhdistyksensä, joka hoitaa oman koulun asioita ja järjestää koulun tapahtumia. Musiikkiluokkien Tuki ry keskittyy musiikkiluokkalaisille tärkeisiin asioihin, joten toivomme, että kaikki musiikkiluokkalaiset ja heidän perheensä liittyisivät tuen jäseniksi maksamalla jäsenmaksunsa. Yhdessä saamme aikaan enemmän!

Tapahtumien ja konserttien järjestäminen on myös keskeinen varainhankintakeino. Perinteisiä tapahtumia ovat vuotuiset Kaamoskarkelot marraskuussa ja Äitienpäiväkonsertti toukokuussa. Myös isompia, kaikkien musiikkiluokkalaisten yhteisiä konsertteja järjestetään säännöllisesti. Viimeksi musiikkiluokkalaiset valloittivat yleisönsä Tampere-talossa vuonna 2014 Musiikkiluokkien 40-vuotis-juhlakonsertti Kakaravaara-musikaalin merkeissä.

Varainhankintaan kuuluu myös erilaisten tukien ja avustusten kerääminen ja anominen yrityksiltä, kunnalta, yhteisöiltä jne. Lisäksi varoja hankitaan myymällä Musiikkiluokka-t-paitoja.

Toivotamme mukaan yhteiseen tekemiseen kaikki musiikkiluokkalaisten perheet!

Uutisia

HISTORIAA